Mogę Ci pomóc? ;)
Nie wiesz na co się zdecydować?
Szukasz dodatkowych informacji?
Sama przetestowałam mnóstwo oferowanych produktów na... własnych pociechach ;)
Zadzwoń teraz - chętnie pomogę
514-575-868

MASZ 14 DNI NA ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY.

POINFORMUJ MNIE O TYM MAILOWO, TELEFONICZNIE (514 575 868)  i ODEŚLIJ NIEUŻYWANY PRODUKT NA JEDEN Z ADRESÓW (o ile nie ustalimy podczas rozmowy inaczej):

ANETA MARCINIAK
MIKOŁAJEW 21 C
95-045 PARZĘCZEW
TEL. 514 575 868
lub

ROWIK SP. Z O.O
SKRYTKA POCZTOWA 27
95-045 PARZĘCZEW

Klient sklepu WyprawaMama (Konsument w rozumieniu przepisów prawa, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa), może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem:

  • dodatkowych kosztów dostawy, jeżeli konsument (Klient) wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy oferowany przez sklep Wyprawa Mama (nie zwracamy dodatkowych kosztów).
  • kosztów zwrotu rzeczy.

By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) Klient musi złożyć stosowne pisemne oświadczenie woli (wysłane np. pocztą, mailem) w terminie 14 dni od chwili dostarczenia mu zamówionego towaru, (gdy zamówienie obejmowało kilka przesyłek od dnia dostarczenia ostatniej z nich).

Po upływie 14 dni prawo podstąpienia od umowy wygasa.


W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz do sklepu wyprawamama.pl na adres: Rowik Sp. z o.o Skrytka Pocztowa 27, 95-045 Parzęczew, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Do odsyłanego produktu, należy dołączyć fakturę.


Należną kwotę zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu rzeczy z powrotem lub po dostarczeniu nam przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.



Zwrotu płatności dokonamy na konto wskazane w trakcie zawierania umowy przez klienta, (chyba że wspólnie ustalimy inny sposób).
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.